diumenge, 9 de maig del 2010

Delirant la lira

-“Serà un deliri!

CORBAT~1

Em comentà divertit un conegut llibreter quan vaig prendre del mostrador el llibret gratuït de Barcelona Poesia amb totes les activitats programades. “Enguany, per a celebrar els 35 anys de la llibreria, vindrà Dolors Miquel a recitar. Però a la mateixa hora hi ha un munt d’actes! Serà un deliri!”. I jo, mirant-me’l rialler, em monologuitzava internament:

“mare de déu si guaita aquest! tu sabessis els quaderns de Malte quin deliri m’espera però ja tens sí raó sí ja veuràs espera! aquest altre? a mi reeditat aquesta setmana alhora un delirí sí el campionat de l’spoken word m’emportaré però mateixa hora poetes ucraïnesos setmana de la Poesia el darrer d’en Solà la carmanyola dins un netbook però no en tinc l’excel d’assistència als recitals que ens hem repartit i el darrer de na Pessarrodona, què? amanida de bolígrafs com m’ho faré? un deliri quantes comandes té aquest home? Sí un deliri líric del bloc al blog que a vegades surt novetats novetats novetats i l’Ausiàs de Ferraté quan? i els lírics arcaics? l’Hora del Lector però quina animalada quin deliri de lires editar de nit m’ho demanaren participar al blog anar a tants recitals com m’ho faré? vinga va m’emporto aquest vinga va 15 dies de blogger el darrer d’en Clapés fa ganes però i quin enrenou de llibres quants enrenous de recitals el primer enrenou si que estic antològic! i Antoni Gamoneda versus Tomaz Salamum hi aniria però t’apuntes al blog? serà un deliri de Barcelona Poesia em quedaré amb el Solà te’n recordes al Brossa? Delira la lira sí no podré però sí amb tots amb res i sí un deliri i sí hi escriuré i sí ubiqüitat? i sí la lira dels lírics delira i barcelona poesia delira sí Josep Cots delira sí i si jo deliro i sí vaig dir sí vull sí…”

Jordy Bloom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada